"Urwany tłok"? czy koniec sprzęgła?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Artur83
    Classic
    • 2010
    • 4

    "Urwany tłok"? czy koniec sprzęgła?

    Zamieszczone przez kali

    zapraszamy na spoty pojezdzisz to zobaczysz ze jest fajnie
    swiete slowa :diabelski_usmiech
  • maxus
    Classic
    • 2009
    • 17

    #2
    "Urwany tłok"? czy koniec sprzęgła?

    Witam przejechałem 3km i nagle po zmianie biegu na niższy z pod maski dobiegł dziwny stukot tak jakby coś w misce olejowej leżało i na niskich obrotach skakało... dzieje się to tylko na niskich obrotach do 1500 później już nie słychać.

    Stukot dobiega jakby z okolic sprzęgła albo ostatniego tłoku, zupełnie nie regularny dosłownie jak by ktoś coś wrzucił do środka silnika gdzieś. Spotkał się ktoś z czymś takim?

    A i pod nogami pasażera jest coś firmy Valeo tam idzie wtyczka 4 pinowa, ona się przypalała i ją "wyczepiłem" ale wydaje mi się ze to od nawiewu bo działa tylko jak się u stawi na max. Chyba to nie ma związku z tym stukotem?
    Załączone pliki

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      Zamieszczone przez maxus
      Stukot dobiega jakby z okolic sprzęgła albo ostatniego tłoku, zupełnie nie regularny dosłownie jak by ktoś coś wrzucił do środka silnika gdzieś. Spotkał się ktoś z czymś takim?
      a auto jedzie normalnie?? czy mozna normalnie zmieniac biegi?? jakies szarpniecia??


      co do wtyczki - zapewne rezystor sie sfajczyl - zbyt duze opory ma juz dmuchawa

      Komentarz

      • maxus
        Classic
        • 2009
        • 17

        #4
        Jedzie normalnie, biegi od kiedy była kupiona dziwnie chodziły tzn ciężko czasem trafić było i wbić chyba 3. Ale auto przed zakupem stało 2 lata i niby miało to się ułożyć.

        Jeśli sprzęgło to w AGR ile kosztuje nowe? Ktoś mnie straszył ze 2500zł

        Komentarz

        • robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          2500 to w serwisie, poszukaj na forum, znajdziesz dużo taniej. no i pewnie dwumas padł, ale najpierw ocena potem zakup.
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

          Komentarz

          • maxus
            Classic
            • 2009
            • 17

            #6
            Tylko zastanawia mnie to że ona nadal jeździ tak samo jak przed pojawieniem się stukotu.

            Komentarz

            • chopinnn
              Drive
              • 2007
              • 60

              #7
              Coś mi się widzi że gdyby było to sprzęgło to za długo byś nie ujechał... znam z autopsji (choć dopóki się nie rozbierze to nic nie wiadomo)

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                "stukot" to często objaw padającej dwumasy, a zużycie tarczy i docisku to inny temat. inne objawy, choć często razem występują
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                Pracuję...